Sint-Niklaas lanceert Oh-kaart en kadohbon

Nieuws

Sint-Niklaas lanceert Oh-kaart en kadohbon

Vanaf 22 mei sparen de Sint-Niklazenaars met hun Oh-kaart bij handelaars en stadsdiensten voor leuke beloningen en toffe stadsvoordelen. De Oh-kaart is de klantenkaart van Sint-Niklaas waarmee inwoners bij meer dan 100 handels- en horecazaken in hun stad, en ver daarbuiten, terecht kunnen.

Inwoners kunnen sinds deze week na elke aankoop bij de - voorlopig 107 -  handelaars en een aantal stadsdiensten hun Oh-kaart scannen via de iPad op de toonbank. Op die manier spaar je punten die je kunt inwisselen voor de beloning die de handelaar toekent of voor stadskortingen op bijvoorbeeld musea- en theatertickets, gratis zwembeurten of gratis parkeertijd.  De Oh-kaarten worden via het Oh-magazine bedeeld.

Beleef je stad online

Wie liever niet teveel kaarten op zak heeft, kan de gratis app installeren waarmee je naast het sparen van je punten ook op zoek kunt gaan naar evenementen, leuke kortingen, de dichtstbijzijnde parking en specifieke handels- en horecazaken.

Om de beleving compleet te maken, werd ook www.beleefsintniklaas.be opgefrist en aangevuld met een interactieve stadskaart waarop je gemakkelijk handelszaken terugvindt. Op diezelfde website of via dienst toerisme, de infobalie van het stadhuis en bij de Marktshop, koop je ook de gloednieuwe Kadohbon die je graag geeft of krijgt en waarmee je eveneens terecht kan bij heel wat Sint-Niklase handelaars. Het bedrag dat je op de kaart zet, bepaal je helemaal zelf. 

Win een VIP-barbecue

Om het overkoepelende getrouwheidssysteem te promoten start de stad meteen met een leuke actie: vanaf maandag 22 mei tot en met zondag 18 juni krijg je per scan bij een deelnemende handelszaak één winstkans op een VIP-barbecue voor 10 personen. Op 19 juni trekken we de vier winnaars die tijdens de Terrasjesdagen, samen met 9 vrienden of familieleden, kunnen genieten van een barbecue met alles erop en eraan. 

Alle informatie over het nieuwe initiatief kan je vinden in de brochures die je vindt aan de infobalie van het stadhuis en de Dienst Toerisme of op de nieuwe website www.beleefsintniklaas.be

 

Over Joyn

Het nieuwe belevingsplatform rond de Oh-kaart is een samenwerking met Joyn, het grootste Belgische loyalty- en marketingnetwerk dat in september 2016 werd gelanceerd na de fusie van 3 marktleiders Qustomer, Het Opzet en Citylife.

Joyn kent al 1,4 miljoen gebruikers en meer dan 5.000 handelszaken zijn op het ijzersterke netwerk aangesloten. Op die manier wil Joyn handelaars, consumenten en steden met slimme, innovatieve en digitale tools met elkaar verbinden en dichtbij shoppen stimuleren. Sint-Niklaas is één van de eerste steden waar het platform uitgerold wordt, naast ondermeer Kortrijk. 

Wist je trouwens dat je de stadskaart ook bij de handelaars in andere steden handelaren kunt gebruiken? Ze is immers universeel.

Contactpersoon persbericht

Jan Smet

Datum persbericht

2017-06-01

Grote Markt 1
9100 Sint-Niklaas
info@sint-niklaas.be
Tel.: +32 (0)3 778 30 00

Facebook Twitter