Klantendienst

Social media sharing

Wil je jouw ervaring met ons korps, zowel positief als minder positief, met ons delen? Dan kan je terecht bij onze dienst klantenmanagement. Deze dienst is geen infolijn en behandelt ook geen verzoeken voor tussenkomst van de politie.

Waarvoor kan je ons contacteren?

Onze dienst klantenmanagement helpt je graag verder met klachten, opmerkingen of suggesties over de werking van de Lokale Politie van Sint-Niklaas en haar medewerkers.

Je contacteert deze dienst wanneer:

  • je een suggestie hebt om de politiewerking te verbeteren
  • je een politiemedewerker of dienst wilt bedanken of feliciteren
  • je het gevoel hebt dat je beter behandeld of benaderd kon worden door onze medewerkers
 

Klacht indienen bij de ombudsdienst stadsbestuur Sint-Niklaas

Indien u niet tevreden bent over de wijze waarop uw klacht is onderzocht, of over het resultaat van het onderzoek, dan kunt u in tweede lijn terecht bij de ombudsvrouw van het stadsbestuur Sint-Niklaas. U kan een afspraak maken met Sofie Anthuenis via tel 03 778 30 31 of via  ombudsdienst@sint-niklaas.be.

Klacht indienen bij het Comité P

U kunt ook rechtstreeks klacht indienen bij het Comité P, een extern controleorgaan voor de geïntegreerde politie. Het Comité P onderzoekt alle klachten die wijzen op een organisatorische of structurele disfunctie, op een ernstige individuele disfunctie, nalatigheid of fout. Het Vast Comité P is niet bevoegd voor klachten over een verkeersinbreuk. Je kan klacht indienen via de site: https://comitep.be/klacht-indienen.html

bestuurcultuurdocumentenfietsgeldgezondheidszorglerenmobiliteitnatuuropvangveiligheidwaarschuwingwerkenwerkenopafspraakwonen