Inspraak

Het stadsbestuur vindt inspraak en participatie heel belangrijk. Een belangrijke vorm van inspraak is dat het stadsbestuur elke melding, suggestie of klacht grondig onderzoekt en probeert om er iets aan te doen. Via het meldingsformulier hiernaast komt uw melding of klacht rechtstreeks bij de klantendienst terecht.

Via de structuur links kan u de verschillende vormen van inspraak verder ontdekken.

Nieuws Teasers: 

 

NIEUWS

Wat als kinderen en jongeren het voor het zeggen hadden?

30/04/2018 - 14:31 Wat als kinderen en jongeren baas waren van Sint-Niklaas? Waar zouden zij op inzetten? Welke thema’s plaatsen ze prioritair op de agenda? Met deze vragen ging de stad het gesprek aan met 1411 kinderen en 1155 jongeren. Dit in het kader van het belevingsonderzoek ‘Baas in Sint-Niklaas’, waar de stem van kinderen en jongeren centraal staat.

Leer je buren kennen via het digitale platform hoplr

30/11/2017 - 13:06 Terwijl je verbonden bent met vrienden en familie over de hele wereld, ken je misschien amper de mensen uit je eigen buurt. Het stadsbestuur wil de inwoners hierbij een handje helpen. Hiervoor wordt de hulp ingeroepen van Hoplr. Hoplr is een digitaal platform met als doel inwoners van een buurt met elkaar in contact te brengen.
Bijlagen Datum
Reglement behandeling klachten en meldingen 03/07/2015 - 11:07

Grote Markt 1
9100 Sint-Niklaas
info@sint-niklaas.be
Tel.: +32 (0)3 778 30 00

Facebook Twitter